Aangekomen - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Sanne Velden - WaarBenJij.nu Aangekomen - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Sanne Velden - WaarBenJij.nu

Aangekomen

Blijf op de hoogte en volg Sanne

09 September 2012 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Aangekomen... 
Het begin van mijn reis, maar eerst 4 dagen samen met mijn vriendinnetje in Londen...
Het afscheid nemen was lastig, maar dat hoort er immers bij...
En voor ik en jullie het weten ben ik weer terug al denk ik daar liever nog niet aan..
Onze planning van vandaag is al gemaakt door een vriend van jennifer, die in Cambridge woont... Genieten van de zon, BBQ-en en naar een Jazznight... God wat heb ik er zin in, maar de zenuwen beginnen al stiekem een weg te zoeken in mijn lichaam...
Gelukkig ben ik zover ik kon voorbereid op dit geweldige avontuur en heb ik genoeg vrienden thuis om mij even te laten glimlachen via Skype!
Mocht ik er tijd voor vinden zal ik zeker met jullie gaan spreken!
Voor nu: genieten en ik hou jullie snel weer op de hoogte van mijn verdere avonturen...

Londen, Heathrow airport, 09:39 local time 9/11/2012.

Dikke kus, Sanne! 

Ik zit 11:35 nog steeds te wachten nadat Scott me vertelde dat het super druk op de weg is door de laatste dag van de Olmypische Spelen.... 
Ik verveel me nu al hihi.... Grapje heb net leuk gekletst met een Franse jongen en quess what: ze naam was Armand! :) 

Rond 2 zijn we dan eindelijk aangekomen bij Scott en nu na 2 uurtjes slaap ready to party and chill in the sun, Jaaa de zon schijnt ook hier!! :) 

Dikke kus again, wij gaan bieren en BBQ-en  

  • 10 September 2012 - 01:25

    Anouk:

    Lieve Sanne!

    Gelukkig goed aangekomen.
    En uiteraard begin je op Sanne's manier;
    BIER!

    Have fun.
    Liefs, Anouk

  • 16 September 2012 - 01:03

    JUH Moeder :

    Jeetje nog nooit gedaan dit maar wat onwijs gaaf allemaal! Ik ga proberen alles te volgen en te lezen.
    Voor jou één ding..er zijn inderdaad heel veel lieve vriendjes en vriendinnetjes, familie mama papa zus en broertje en zoveel andere..ga jij nu eerst maar is genieten van alles ...doe je droom werkelijkheid maken met of zonder zenuwen...je bent gewoon een topper dat je dit in je "eentje"doet! Echt stoer!
    Make youre dreams complet!
    Ik hou van je xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Er even uit.

Londen
Nieuw Zeeland
Australie
Singapore en de rest.

Recente Reisverslagen:

17 Februari 2013

Bruiner, blonder en dikker

03 Februari 2013

Cambodia

16 Januari 2013

Het werd tijd

20 December 2012

De wekker

07 December 2012

Cultuur
Sanne

Actief sinds 04 Sept. 2012
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 5651

Voorgaande reizen:

09 September 2012 - 15 Februari 2013

Er even uit.

Landen bezocht: