JETLAG - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Sanne Velden - WaarBenJij.nu JETLAG - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Sanne Velden - WaarBenJij.nu

JETLAG

Blijf op de hoogte en volg Sanne

16 September 2012 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hallo lieve mensen!!

Ik mag nu even snel de laptop van een aardige jongen lenen, dus daar maak ik direct even gebruik van natuurlijk..

Ik heb HELSE vluchten gehad.. Echt serieus, 34 uur vliegen en niet kunnen slapen is niet chill, but i made it!!
Eindelijk aangekomen, backpack gevonden en toen viel ik vervolgens in de volgende hel... Ik was vergeten (nadat 3 personen het me gevraagd hadden bij de check) dat er een appel in me tas zat... Meegenomen naar achter door een Mohammed Ali (Ja zo heette hij echt!!) om vervolgens een streng intervieuw te krijgen, waarom gaat een NL meisje alleen op reis voor 6 maanden blabla... Allemaal om een fucking appel....
En om het verhaal nog mooier te maken: het werd een verdomd dure appel ook: 400dollar heb ik mogen betalen, omgerekend rond de 330 a 340 euro... KATJING daar gaat me eerste paar dagen en uitzicht op een extra tripje waar heen dan ook..
Ohja, ik vroeg de meneer of ik de appel op zn minst op mocht eten, maar helaas... De dure appel werd zo in de prullenbak gegooid, demonstratief voor mijn neus natuurlijk.. kon die dikzak wel vermoorden :)


Anyway, ik heb direct na aankomst een peuk en biertje gedaan en zo 2 aardige gasten uit Engeland leren kennen... beide Christopher genaamd... waarmee ik over half uurtje de bus ga pakken richting een plaatsje niet ver hier vandaan, zoals de meeste weten ik ben slecht in plaatsnamen, maar schrijf alles op zodra ik er aankom zodat ik het na mijn trip op kan zoeken haha..

Ook was het weer zeer teleurstellend, dus kon ik even gaan shoppen na me Appel avontuur.. niet dat ik het erg vond, maar de portomonee gaat hard hier hahaha ladida..
Na het shoppen ben ik direct me bedje ingegaan, want ik was zo ongelofelijk moe.. ik heb 12 uur aan 1 stuk doorgeslapen en als ik mijn kamergenootjes moet geloven hebben ze een dikke party gehad in de kamer en was er iemand gigantisch aan het naakt-snurken haha.. Balen zeg, dat ik dat gemist heb.....

Het is ongelofelijk bizar hoeveel verhalen en dingen ik al te vertellen heb aan jullie, alleen heb ik er niet echt de tijd meer voor nu haha.. Dus ik geef snel weer een update, na mijn bustrip met mijn Engelse Chrisjes!

Ik heb een NZ nummer, zonder geld erop maar ik kan door de liefhebbers wel gebeld worden natuurlijk... 0221715459

Ik word natuurlijk niet Sanne genoemd, wat dat kunnen ze niet uitspreken dus hebben we er maar Sun van gemaakt...

Een hele dikke kus van het Zonnetje in het regenachtige Auckland...


  • 16 September 2012 - 02:00

    Els:

    Heerlijk berichtje Sun! Chille bijnaam ook! Oh je gaat zo'n geweldige tijd tegemoet. Niet te lang over je geld mokken. Genieten!! Ik volg je schat :) Xx

  • 17 September 2012 - 12:43

    Peter Van Der Velden:

    Ha, heb je diary gevonden. Erg leuk! Ga zeker elke dag checken of er iets nieuws op staat.
    Had het verhaal van de appel al van Maike gehoord, wat een domper zeg.
    Niet te lang op blijven kauwen dat verhaal, er komt vast ook nog wel een mazzeltje onderweg.
    XXX Pa

  • 19 September 2012 - 05:52

    Je Moedertje:

    Heey schat, kan jij even voor mij neer zetten wat ik nou precies moet bellen, om je te wootd te staan.. heb 0900-0591 0064 0221715459 # gedaan...dan moet ik een ander 0900 bellen? Bij 0900-0591 0221715459 # is je toestel steeds in gesprek... tssss zit ik dan speciaal 5.52 uur om te bellen naaar je lukt het me niet arghhhhhhhhhhhh. Gister middag dacht ik zal is bellen...humzzzz toen was het bij jouw 02.50 uur heb het maaar uit me hoofd gehaald hahaha. Laat even horen, hoe ik moet bellen/draaien dan bel ik je zo snel mogeelijk Love You xxxxxx

  • 19 September 2012 - 11:39

    Petra De Wit:

    Heb me aangemeld om op de hoogte te blijven van al je verhalen, wens je een hele leuke tijd!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Er even uit.

Londen
Nieuw Zeeland
Australie
Singapore en de rest.

Recente Reisverslagen:

17 Februari 2013

Bruiner, blonder en dikker

03 Februari 2013

Cambodia

16 Januari 2013

Het werd tijd

20 December 2012

De wekker

07 December 2012

Cultuur
Sanne

Actief sinds 04 Sept. 2012
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 5653

Voorgaande reizen:

09 September 2012 - 15 Februari 2013

Er even uit.

Landen bezocht: