Peking Express - Reisverslag uit Feilding, Nieuw Zeeland van Sanne Velden - WaarBenJij.nu Peking Express - Reisverslag uit Feilding, Nieuw Zeeland van Sanne Velden - WaarBenJij.nu

Peking Express

Blijf op de hoogte en volg Sanne

23 September 2012 | Nieuw Zeeland, Feilding

Van veel rust naar de drukte

We zijn Lions Den uitgecheckt om vervolgens een nieuwe slaapplek te vinden... Gelukkig weten we alles goedkoop te regelen en low budget te leven dus heb ik het voor elkaar gekregen dat we in het Chai Tea house ( een café) op de grond en bank mochten tukken.... Vrij komisch aangezien alle leveranciers heel zachtjes zigzaggen door t café langs ons moesten...
Na deze niet te comfortabele nacht besloten we een hike te doen: de bergen in! Was super lang en zwaar maar was het zeker waar... 
Helaas maak ik veel foto's met mijn camera die ik nog niet kan uploaden... Ik heb er een paar op mijn iPhone die ik zo gelijk zal uploaden...
Tui Lodge was onze nieuwe bestemming met veel Duitsers en 1 leuke NLse chick ;) 
Na 2 mooie nachten bedachten de Chrisses dat het misschien leuk is een 'Peking express' wedstrijd te doen... Len en ik tegen Chris en Chris.. 
Missie: zonder voor vervoer te betalen van Coromandel naar Wellington liften... Ongeveer 900km! 
En len en ik liggen nu in een huis gehuurd door 3 Fransen allebei een blog te schrijven in Feilding ongeveer 2uur van Wellington., na een nacht gratis te slapen tussen de kattenharen.... Hatsjie.... gaan we nu weer verder avonturen!! 
Oh bekend met het ruilspel? Wij hebben tijdens het liften van een wortel een swiss (?) zakmes weten te maken... BAM!

Alles gaat zo te lezen dus goed met me! Over 6 dagen ben ik weer in Auckland voor een nieuw avontuur in Australië! 
Een en al genieten dit en stiekem mis ik jullie natuurlijk ook wel een beetje, zou dit alles graag direct delen maar dit werkt hopelijk ook voor jullie!
Ik zal zo wat foto's online zetten en dan is het weer: tot de volgende keer! 

Hele dikke kus van de Sun in Feilding.... 

  • 25 September 2012 - 02:28

    Jennifer Helversteijn:

    Haha vet dat Peking express! Avontuuuuuren! Had al even met je Geappt,
    Maar toch weer fijn even een blog te lezen..!
    Hier is er nix veranderd, alleen het weer! Haha officieel herfst dus gelijk 'najaarsstormen' hier... :-/
    Hoop dat je verdere express avontuur goed afloopt, en vergeet voordat je nr Aussie gaat niet die appel oid in je tas... ;)
    Take care and kick ass! Xxx J
    Ohhh en Je foto's zijn mooooooi! :D Whoopwhoop!!

  • 26 September 2012 - 14:23

    Je Moedertje:

    Haha gesnapt!!! Je mist ons dus ook hihi..super leuk om weer een stukje te lezen van je, al is het gemis behoorlijk groot.., maar wetend dat je het ook onwijs naar je zin hebt, dat doet me goed!! Blijf ons vooral op de hoogte houden van je leuke avonturen, en leuke stukjes die je schrijft, en de mooie foto´s die voorbij vliegen.
    Morgen bel ik je even om bij te kletsen.
    HVJ mama XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Feilding

Er even uit.

Londen
Nieuw Zeeland
Australie
Singapore en de rest.

Recente Reisverslagen:

17 Februari 2013

Bruiner, blonder en dikker

03 Februari 2013

Cambodia

16 Januari 2013

Het werd tijd

20 December 2012

De wekker

07 December 2012

Cultuur
Sanne

Actief sinds 04 Sept. 2012
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 5649

Voorgaande reizen:

09 September 2012 - 15 Februari 2013

Er even uit.

Landen bezocht: