Laatste dagen - Reisverslag uit Feilding, Nieuw Zeeland van Sanne Velden - WaarBenJij.nu Laatste dagen - Reisverslag uit Feilding, Nieuw Zeeland van Sanne Velden - WaarBenJij.nu

Laatste dagen

Blijf op de hoogte en volg Sanne

27 September 2012 | Nieuw Zeeland, Feilding

Het is daar, de laatste dagen!
Na deze dagen richting Australie, Sydney.
De Peking Express Challenge heeft goed uitgepakt voor Len en mij, want wij hebben maar liefst in 1,5 dag Wellington bereikt, terwijl de jongens er een stuk langer over deden!
Ook hebben we het ruilspel gewonnen.... We hebben het voor elkaar gekregen om van een Wortel een Swiss Zakmes te maken zonder ergens voor te betalen.... Wat is het leven van een backpacker toch mooi!
Je hoeft eigenlijk per dag alleen te rekenen op je verblijf en eten als kosten, voor de rest kun je alles zo goedkoop of duur mogelijk maken als je zelf maar wilt... Al is NZ erg duur in verblijf is het zeer zeker de moeite waard en ga ik ook zeker weten terug naar NZ.... Maar laten we het daar nog niet over hebben haha, eerst van deze reis genieten!
Deze laatste dagen zullen voornamelijk bestaan uit Musea (gratis) bezoeken, de bergen is bij mooi weer en het uitgaansleven van Wellington nog meer beleven... We zijn al op dinsdag de stad ingeweest, maar het is dan toch echt niet zo druk als dat het in het weekend zal zijn, voornamelijk dit weekend.. Er zijn 2 festivals gaande en dus zitten ook alle hostels VOLgeboekt... wij moeten zo dadelijk du op zoek naar een hostel en dat zal wat meer geld kosten dan dat we nu betalen (18dollar nu, en dat is goedkoop hier)... Ik zit momenteel in een hostel waar de criminele en uitschot van Wellington ook woont, betaald door de overheid, aldus mij vandaag verteld is.... Je kunt je dus wel voorstellen hoe het er enigszins uitziet... ik heb elke dag mijn waardevolle spullen (zover ik dat bij me heb) mee en verder zitten er 2 sloten op me backpack die mijn kleding en shampoo moeten beschermen.. gelukkig is alles nog in goede staat... NZ is niet zo ' gevaarlijk' als in Azie dus ik denk dat het wel goed komt...
Ik zal jullie rond Sydney weer een update geven aangezien ik nu