Sydney. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sanne Velden - WaarBenJij.nu Sydney. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sanne Velden - WaarBenJij.nu

Sydney.

Blijf op de hoogte en volg Sanne

01 Oktober 2012 | Australië, Sydney

Daar zijn we dan... Na weer een lange reis eindelijk aangekomen bij de volgende bestemming en reis.
Ik heb gisterenvroeg de bus richting Auckland Airport moeten nemen omdat de aansluiting anders niet zou werken, wat er in resulteerde dat ik 8/9 uur op me vlucht moest wachten...
Ik heb internet 'gekocht' en ben lekker gaan skypen met iedereen die online was.. Best grappig dat Els (een vriendin die een jaar aan het reizen is) op het moment van skypen 8uur s'ochtends 30 sept leefde en ik 03:00 1 oktober... Heel apart..

Mijn laatste dagen in Wellington vlogen voorbij, maar was echt heerlijk! Ik ben heel blij dat ik de mensen heb leren kennen waarvan ik helaas vanmorgen afscheid moest nemen... Gelukkig heb ik veel video's gemaakt zodat ik af en toe weer even met gitaar muziek kan wegdromen :)...

Het is hier nu 15:07, heb net een rondje in de stad gedaan, een laptop aangeschaft om wat actiever mijn foto's te kunnen bewaren en organiseren, anders raak ik ze kwijt of is de helft niet zichtbaar voor jullie! :)
Sydney is echt belachelijk groot en ik weet nog niet of ik dat wel zo aantrekkelijk vind!
Morgen ga ik langs de ambassade om te kijken of ik een internationaal rijbewijs via hun kan aanvragen zodat ik een auto kan huren, heel fijn dat ik daar in NL niet aan gedacht heb ;)
En gaat dit niet lukken ga ik een tour boeken dat je een aantal dagen of weken met een groep rondtrekt... Het is namelijk zo dat hier of alleen maar werkende mensen verblijven of duitse meiden die vakantie hebben en dus niet echt rondreizen...

Anyway, ik ben aangekomen... Heb mijn kamer gevonden wat een grote puinhoop nog is van de mensen die hiervoor er in zaten, dus ik mag ook morgen gratis internet tappen van haar.. Vriendelijke mensen hier zeg in Australië haha..

Ik heb al mijn foto's van NZ op FB staan en die van Australië zullen vanzelf jullie weer jaloers maken! Ik ga nu even op zoek naar wat te eten en denk gelijk nog een nacht bijboeken zodat ik even morgen wat zaken kan regelen hier...

Hele dikke kus en tot de volgende keer!

  • 01 Oktober 2012 - 13:27

    Peter Van Der Velden:

    Hoi San,
    Volgens mij is het nu kwart over 9 's avonds aan jouw kant (hier kwart over 1 's middags), 8 uur verschil.
    Mocht je een Australisch telefoonnummer voor me hebben graag, dan bel ik asap.
    Sydney groot, wat had je verwacht? Amsterdam is kneuterdam vergeleken met de echte wereldsteden op deze aardkloot. Op z'n minst met de ferry naar The Opera House, al is het alleen maar voor het monumentale plaatje!
    Ik ben benieuwd naar de 3e etappe van je reis, so far so good. Ga Sjors wel vragen om je foto's op FB op te zoeken, wil daar zelf niet op (you can check in any time you like, but you can never leave).
    Maak hier weer printjes van voor opa, die vind het wel wat geloof ik.
    Niet vergeten, iedereen in Australië is een "mate". Don't kiss the kangaroo!
    XXXXX Pa

  • 01 Oktober 2012 - 17:20

    Jennifer Helversteijn:

    Mooii een laptop gekocht? Haha dan neem ik je Mac wel over ;P
    Ik kijk uit nr weer nieuwe foto's! NZ ziet er iig prachtig uit!
    Leuk even met je geskyped te hebben! Mss morgen of overmorgen tijdens 3okt even proberen haha :p
    Heeeel veel plezier daar iig! Sydney idd even de Ferry langs opera house, zeker de moeite waard! En daarachter ligt een heel mooi park wat ook even ontsnappen van de drukke stad kan zijn...
    Dikke kus lieverd! Xx

  • 01 Oktober 2012 - 22:03

    Je Moedertje:

    Jahoeee weer een nieuw reisverslagje leuk!!!! Fijn dat je goed aan bent gekomen in Nemo's landje! na de verveling van gisteren.
    Heerlijk om weer te lezen dat het allemaal goed gaat...maar eh weer terug naar NZ???? Ben je bedonderd je bent nog op reis!!! Je gaat ons toch niet weer verlaten zo lang?
    WTF nieuwe laptop?? Why?? Tell me.Toch niet alleen voor de foto's?
    Nou mop geniet ervan..ik heb helaas nog geen nieuwe telefoon ..maar doe me best meid xxx

  • 01 Oktober 2012 - 22:03

    Je Moedertje:

    Jahoeee weer een nieuw reisverslagje leuk!!!! Fijn dat je goed aan bent gekomen in Nemo's landje! na de verveling van gisteren.
    Heerlijk om weer te lezen dat het allemaal goed gaat...maar eh weer terug naar NZ???? Ben je bedonderd je bent nog op reis!!! Je gaat ons toch niet weer verlaten zo lang?
    WTF nieuwe laptop?? Why?? Tell me.Toch niet alleen voor de foto's?
    Nou mop geniet ervan..ik heb helaas nog geen nieuwe telefoon ..maar doe me best meid xxx

  • 01 Oktober 2012 - 22:03

    Je Moedertje:

    Jahoeee weer een nieuw reisverslagje leuk!!!! Fijn dat je goed aan bent gekomen in Nemo's landje! na de verveling van gisteren.
    Heerlijk om weer te lezen dat het allemaal goed gaat...maar eh weer terug naar NZ???? Ben je bedonderd je bent nog op reis!!! Je gaat ons toch niet weer verlaten zo lang?
    WTF nieuwe laptop?? Why?? Tell me.Toch niet alleen voor de foto's?
    Nou mop geniet ervan..ik heb helaas nog geen nieuwe telefoon ..maar doe me best meid xxx

  • 01 Oktober 2012 - 23:01

    Mieke:

    Hoi Sanne
    WAT BEN JE AAN HET DOEN ??????????
    Hang je nou aan een touwtje boven Sydney ?
    Grrn gekke dingen doen hoor !
    We willen je HEEL terug,veel plezier.
    M C H en Doortje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Er even uit.

Londen
Nieuw Zeeland
Australie
Singapore en de rest.

Recente Reisverslagen:

17 Februari 2013

Bruiner, blonder en dikker

03 Februari 2013

Cambodia

16 Januari 2013

Het werd tijd

20 December 2012

De wekker

07 December 2012

Cultuur
Sanne

Actief sinds 04 Sept. 2012
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 5650

Voorgaande reizen:

09 September 2012 - 15 Februari 2013

Er even uit.

Landen bezocht: